בקריית מוצקין: רכב שאיבד שליטה בהתנגשות פגע והרג גבר כבן 51 ששהה בגינת כלבים בשדרות ירושלים

תאונה של 2 כלי רכב בשדרות ירושלים בקריית מוצקין הביאה להריגתו של אדם בן 51, ששהה בכלל בגינת כלבים סמוכה, כשאחד הרכבים התהפך ואיבד שליטה

בשעה 07:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בשדרות ירושלים בקרית מוצקין. מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות 2 כלי רכב, אחד מהרכבים התהפך ופגע בגבר שהיה בגינת כלבים סמוכה.

פראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בן 51 (שהיה בגינת הכלבים) ומפנים לבית החולים רמב"ם את נהגת הרכב אישה כבת 50 במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל מטופל במקום.

לוחמי האש פעלו לחילוץ הנהגת שהייתה לכודה ברכב.

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות 2 כלי רכב וגבר שנפגע מאחד מהם כשהיה בגינת הכלבים. הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב נלכדה ברכבה שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ מורכבות היא פונתה לבית החולים במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל."

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות